Friday, September 28, 2012

Kenangan "Amirul Rashwan"



lama ea, tk potpetpotpet ..
ngee Buah Hati Baru.. 
ee gatai nyer

his name: Ammirul Rashwan 22, aku 24.. 

                    ..., bla dpt pakwe, comfirm lebih muda.. naper ea?? 
sendiri no idea.. maybe yang tua2 dr aku, semua jual mahal..haha mahal la sangat ..huhu 

alhamdulillah, stakat nih mmg ok2 jer.. hee.. Wow..!!! lari dh tajuk aku. hee.. tuh kes kasi kenal pakwe baru ngn korg.. tak msuk syer langsung..hahaha 

yang aku sedeh skarang nih, aku dh sakitkan hati someone.hurm..., rahsia la. no idea psl apa? hurm~~ 2 hari dh, tak dpt satu pun hye or some cute word.. haha rindu..??? mesti ar. hee gatai sungguh mu ini (",) 

Lelaki yang unggul, mampu menyembunyikan perasaan terhadap aku.. Lelaki itu yang mampu menggetar pintu hati.. huhu ....siez nih seperti yang aku salu ckpkn, 
                                 MUDAH DAPAT, MUDAH LEPAS 
                                              tkcyer..??COBA kan keyh 


Feqril Fahmi(bukan nama sebenar)..

sungguh ae, aku rindu kt awk..cantekk bhasa die (",) 


potpetpotpet: aku sendiri tak tau apa yang aku coretkan kat atas tuh..korang bca jer lah.. huhu

No comments:

Post a Comment