Tuesday, September 25, 2012

Semua kerana lelaki itu..

Che' Wiwek | 10:52 PM | 0Comments |

siezly, aku tak sihat sgt..hee..terlalu rindu kat someone yang jauh dmata..nak tau sapa ea..?? tak yah lar..

ni insan yang amat aku kasihi..hee bukan nama sebenar, dan bukan pic yang sebenar..semuanya masih dalam rahsia.dia sendiri pun tak taw..kihkihkih


Feqril Fahmi (bukan nama sebenar)











ku telah terjatuh..huhu

dia segalanya, dalam jiwa, dalam minda, dalam mimpi..nasib bukan dalam makanan taw..kalau tak memang hancuss kene kunyah..hee

hmm~~
Cinta..?? Sayang..?? Suka..??
aku sendri tak tau. yang mana satu perasaan aku yang sebenarnya kat dia.siezly, mmg takder jwpn langsung. apa yang aku tau, aku cemburu tgok dia bersama dgn kekasih hatinya..huhu

nih bukan diary okai.. 
aku main taip jer nih, buang masa dan ketika sebentar bersama kit kat.. huahaha..iklan penaja.hee










kau irama dalam jiwa.. jiwang btoool budak nih.. hee


nih pun bukan nama sebenar, dan bukan pic yang sebenar ..hee


Mohd Qayyum Syamier






















dia mencintaiku pada pandang pertama..


Aku ingin memilikinya
Aku ingin menjaga dia
Aku ingin mencinta dia
Aku ingin hidup dengannya

bait2 ayat yang dtujukan utk aku.. bhagianya..haha

























dia jantung hatiku..

biarlah kan, kalau ada jodoh antara kta, jgn risau, aku akan tetap jd milikmu jua.. huhu.. sedehnyer =.=,
Selama kau belum jadi
Milikku yang utuh
Aku akan slalu milikimu
Selama bumi masih kan terus berputar
Aku akan selalu menujumu
Walau ke ujung dunia


tp kan, andai kau bukan jodohku.. aku akan terus mencari..

kt mane ea nak cri sebelah lagi rusuk nih..?? dlm fB memang payah nak pcaye..huhu.. Tagged..?? lagi lar. 

aku tak kata aku cantik, 
aku tak kata aku perfect,
tp memang aku yang kata "aku cinta kau sorg"
dh macam title lagu lar pulak

"hanya aku cinta kau seorang"

kerana dia, aku jatuh cinta
kerana dia, aku kecewa
kerana dia, aku kenal erti bahagia

seandainya kan, aku dberi peluang utk bersatu bersama Feqril Fahmi =) janjiku, aku akan setia selalu, jujur pdnya, cintakan hanya dia di hati..fuh..!! seandainya lar kan..

ant kedua mereka, hati aku nih kan.., lebih ke arah Feqril Fahmi. w/pun aku tau, itu tak mungkin. dh hati kta degil kan, nak wat cmner ea..?? hee

kalau dh nama tertulis di Lauh Mahfuz utk kau menjadi milik aku..., speechless..=.=" no comment dar


hee..
seronok kalau btul2 brada di sblah Feqril Fahmi.. jejaka idaman kalbu..haha.. mengada2

dan..ditakdirkan,kedua2nya bukan lar milik aku. hurm.., berserah jer la.. takder jodohkan..

kerana dua lelaki itulah, aku penasaran

umpama mandi tak basah
tidur tak lena
makan sentiasa kenyang la

potpetpotpet: kalau ckp pasal die dua org nih kan, sampai esok pun takkan habis.. better aku berhenti b4 terbongkar kesemuanya..haha
 

No comments:

Post a Comment