Wednesday, October 17, 2012

Ketentionan Melanda JIwa



 baru nak update blog kesayangan hamba nih. coz, aku ada cerita yang ingin aku luahkan kat cni..hee


 Ketentionan pertama.. cmtu plak.. hewhew (",)

 => ex call n text lg <=
            sungguh tention. syez, memang tention. SEBAB, feeling kt dia mmg dh tkder.huhu.. bkn SEBAB "bagai kacang lupakan kulitnya" TAPI, frustrated... sukati aku lar nak tlis apa.. hoho XDD .....aku tkder idea la nak subscribe ex aku nih mcm apa.TAPI satu aku leh bgtau, GILA TALAK. dia yg tgglkan aku, dia plak terhegeh-hegeh nak kt aku balek. tknk ar..tau tak.taknak MEROKOK.. haha

 => hp aku kne control <=
             Ammirul Rashwan yg bw hp tuh skrg. TAPI mmg kira nasib aku baek ar. dia tk mrh pun bla ex aku ckp yg bkn2. "sya rindu awk" tk gla ker namanya tuh.ex aku memang bangang bin bongap. dia dah der makwe ar. asl dia mcm tuh huh..!!! kebluran aku dbuatnya

 => kne bikin "sick leave" sendiri <=
             hoho..nih stu lg kje gler. asl tk bgtau jer kat dia yg benda tuh dah tkder. aduii...bongap btoi la mulut nih. kn dh menyusahkn diri sendiri. ala... somebody help me...!!!!

 => gigi problema <=
             nih satu lg. tkder angin tkder ribut, tetiba jer sakit. sampai tidur malam ku terganggu.. ceeewahhh.. ngda2 jer Wiwek nih. haha....hri tuh kn dah date ngn doktor handsome.. tkkan nak lg kot.hewhew..kalau Ammirul Rashwan dgr nih, memang dia akan ckp "wah2" hahaha... tp memang, doktor kat poli majoritinya handsome2 blka..hahaha...sorry ya pak, sya memuji jer.tkder mksud lain pon.hoho tak senang duduk bla kne problema mcm nih. nak bikin kje pon dh jd tk tentu psl. semua psl HR lh ni. mengada2.. hahaha.. sorry ya kak HR. potpetpotpet: nanti sambung lagi. bos dah mari..kbye

No comments:

Post a Comment