Thursday, November 8, 2012

Single itu Aku !!

Che' Wiwek | 12:34 AM | 0Comments |


             single arr, memang la. aku kan dh single. Ammirul Rashwan dh jd milik org.hurm =.=" sedeh ker.. tak langsung. cuma terkesan di jiwa. AKU DIPERMAINKAN oleh budak tuh..hahahaha
budak tuh memang kaw2 la. die syok2 perbodohkan aku yer. tkper2, aku odw berdoa agar kau rasa apa aku rasa keyh..huhuhu

msa menyingle nih, aku harus ambik kesempatan utk lebih berhti2 menerima kehadiran manusia bernama Lelaki. parah kalo dpt yang sama mcm tuh.. harap2 tak

kenangan jgn pernh dibuang oki. w/pun dh tkder ngn die kan, kami tetap jd kawan. baek kan aku..hahahaha

n skarang nih, aku dgr dia ngn budak skolah. tingkatan 5 klo tak silap la. n mlm tdi aku sempat ksi tau kat die 07.11.2012, " kalau aku dgr ko kutuk aku dpn2 gF engko, siap" eyh, dia nangis la plak. mengada2.

 lelaki menangis "takleh cye sgt"

ok lah, ckp la dulu. kalo asek ckp psl dia. nanti2, die tersedak la plak kat rumah. kot2, tercekik tulang ayam ker. hahhaha

kbai =)


No comments:

Post a Comment