Wednesday, February 20, 2013

Tak Selamanya Bahagia, kn??

Che' Wiwek | 6:22 PM | 0Comments |


Dalam kesibukan Wiwek tetap akan cari sikit masa untuk menulis. Lama dah rasanya tak buat camni. Sekarang ni, Wiwek msh sibuk dgn management. Dh nama "Kerja" pun kan? komitmen dgn yg lain rasa nya terbatas kesemuanya. Al-maklumlah, karier ni lebih penting dan Wiwek abadikan di tpt yg keempat dlm hidup. Perkara2 yang diklasifikasikan sebagai "jantung hati" hee {mengada-ngada2}

       Walaupun sekarang ni, Wiwek dh bersama lagi dgn org yg ta sepatutnya; dgn kata lain {mmg tak ptt pun}, apa blh buat, Jodoh kot. 

                            Kata hati Wiwek ckp {kalau sendiri tknk, pasti tak jalan punya}

Mula2 mmg la, semua nya indah. huhu 
     Dan sekarang, mcm berulang balik plk cerita yg kurang menyenangkan. Nak diluahkn, tak perlu rasanya. Cukuplah aku coretkan disini,biar beban yg aku rasakan semakin berkurangan inshaa allah {dengan izin allah}

     Kita sbg manusia, btul2 hanya perlu merancang. Tetapi sygnya, yg menentukan kesemuanya adalah Allah s.w.t. 

No comments:

Post a Comment