Thursday, March 14, 2013

Bahagia bila dpt restu dari ayah & ibu...

Che' Wiwek | 9:02 PM | 0Comments |

bg yang lelaki tuh, nanti pergi solat jumaat ya. jgn sama sekali diabaikan.

 kalau nenek kta tgok ada yang tak pg solat jumaat, mmg bising dia. hee 
mulut jer yg bising, hati dia baik. teramat baik. =)

baru2 nih, kita dpt berita yang paling..paling..paling.. hepi tau. tak dpt nak digambarkan betapa gembira nya hati. tp, tak blh la terlalu suka kan?? takut lain plak yg terjadi. hurmm

semalam 14.03.2013, AZROY BIN IBRAHIM {die nih ex kta. dh lama couple start dr skolah lg. mula2 ingat2 cinta monyet jer, kot2 mana lah tau bertahan sampai sekarang} nih pg rumah kita. tak tau la apa dia punya hajat. rupa2 nya, nak mtk restu dr ayah kta psl hubungan kta org ni. paling syok nye kan, ayah kata OK!! Alhamdulillah, tak disangka-sangka. tuh namanya rezeki. Rezeki  dr Allah swt..

  lepas ni, awk kne la berubah yer En. Azroy. sdh2 la dgn sikap awk yg lama tu. hehe



Sunday, March 10, 2013

Second day aku menyinGLE

Che' Wiwek | 6:21 PM | 0Comments |



Apa  kbr? baik tak?? sya alhamdulillah, baik2 jer nih.

                So, mcm mana dgn hujung minggu anda semua. Semua baik2 kan. Tak spt aku. Badai yang besar melanda semula. Tak tau mana puncanya.. Tp, aku redha jer, coz aku tau mungkin dia bukan jodoh yang baik utk aku. tak persefahaman. :'(