Monday, April 22, 2013

Tinggal kenangan..

Che' Wiwek | 10:17 PM | 0Comments |
selamat tgh hari semua. Ms ari ni cukup sedih. Ms sygkn dia sepenuh hati. sebab bla Ms sama ngn dia kan, Ms pasti rasa lebih selamat. walaupun kdg2 dia ni selalu jer buat Ms marah or sakit hati. sekarang ni, dia dh terlalu jauh dari Ms. 

td dia call, dia ckp pun dh mcm tk sygkn Ms lagi. sedeh nya tu, hanya Allah swt saja yang tau. tp Ms tau, cinta antara manusia memang takkn kekal sampe ke mati. huhu

Ya Allah, kau sampaikanlah rindu dan kasih ini kepadanya. dan semoga dia sedar kesilapan dirinya selepas ini. dan kalaupun dia menjadi milik org lain, Kau sabarkan hati aku Ya Allah. kerana aku tau, aku bukan lah setabah wanita yang tabah. aku masih lemah bila menghadapi saat2 kritikal begini.

kenangan bersama utk kali terakhir jadi tatapan: I'm gonna miss u & i love you so much :'(









No comments:

Post a Comment