Wednesday, May 8, 2013

Sakit gg => rasa nak hempuk2 jer kepala org

Che' Wiwek | 7:41 PM | 0Comments |


Korg sihat ke tak? Hope sht lah ye.
Mkn ubat cepat2 kalau tak sihat.
Ms ni ari sakit gg lagi.
Menyampah tau tak?? Sakitnya, nauzubillah 
Boleh meleleh air mata ni.huhu


yg kat atas tu, doa ketika sakit gigi. 
Ms ambek dr google jgak. Skrg ni, gigi Ms mmg sakit. Sakit sgt2 :'(
Nk sgt pg jumpa doktor, nak cabut terus gg yg sakit tu. Tp, mslh nya gg tu msih sakit. Sakit yang amat3 sakit. huh!! 

KERJA:
Ms tk dpt fokus nak buat kje. Byk yg tertangguh lagi atas meja nih. Aduh2.. 
Ni lh mslhnya, kalau selalu sgt stress. Gigi pun leh sakit. Nak kata aku nih gla makan gula2, memang tak lah sgt. Kdg2 jer aku hemtam MANIS-MANIS ni. Kalau tgok gula-gula kapas pun aku tahan2kn iman aku yg mudah goyah ni. Gula2 kapas ni memang favourite aku tu! kihkihkih

hmm. ok lah. k daaa

No comments:

Post a Comment