Monday, July 15, 2013

Staples org Sebelah Terbang ke Meja kita

Che' Wiwek | 10:38 AM | 0Comments |
morning3..
haha 
nak tergelak aku tgok colleague aku yg sorg nih
remove staples blh terbang ke meja aku

kalau korg tgok lah kan, 
kedudukan meja aku dgn dia {memang korg tak leh nampak lah kan}
heehee

ada sempadan 
kalau nak langkau memang tak leh
tp..
yang pelik nya, mcm mana dia cabut bende alah tuh
sampai macam tuh sekali

memang sengaja ker?? 
kalau sengaja
aku nak buat perang dunia senyap2
kahkahkah
bulan puasa kan
ngee
takder nye aku nak buat mcm tu
dia org baru dlm pejabat nih
alhamdulillah 
dia ok dgn aku stakat nih
dh kawen tuh u

aku??

haram 
takleh tya
ngee ngee

ok lah, aku sambung wat kja ok

daa

jumpa lagi nanti
itu pun kalau aku ada idea 
:p

No comments:

Post a Comment