Wednesday, December 16, 2015

2nd appointment medical check-up mengandung

17 Aug 2015
Masalah sangat2 bila dapat tahu 'BSP aku naik' after minum air glukosa. Mana tidaknya, aku kena pergi sekali lagi ke klinik keesokan harinya. Kalau aku ni suri rumah tangga sepenuh masa, takper la plak. BOleh la cuti sesuka hati aku, kan??

Berat badan aku turun jadi 50.6kg. Nasib misi tak bising. kihkihkih
HB aku pun ok 13.4

Hari ni, kandungan aku berusia 11 minggu. Masih terlalu awal kan. Tp aku & en suami bersyukur sesangat. Alhamdulillah, semoga allah melindungi anak ni. amin

Morning Sickness

Paling aku benci 'morning sickness'. Tiap kali lepas makan, mesti muntah. Baik tak yah makan. Tp bila aku ingat ada baby dalam perut ni, alahai aku kene kuat jgak lah kan. Kesian kat die 




No comments:

Post a Comment