Tuesday, December 15, 2015

Saya dah kawen

Siapa nak kawen? Angkat tangat, sambil jerit 'saya, saya!!' Jerit 2 Kali baru nampak effort tu. hahaha

Kursus kawen dah ambik, takkan tak jadi nak kawen, kan?
So, keluarga bakal husband dh bertandang ke rumah kiter, berbincang benda yang sepatut-patutnya. Alhamdulillah tarikh keramat dah pun dipilih iaitu 26 September 2014 Jumaat. 

Majlis kami hanya simple saja. Ambil yang wajib jer. :') Sebelah saya dan bakal suami bukanlah orang berada.



sebelum berangkat ke JAIS, bakal hubby ajak snap dulu menyempat



6 pasangan - sama2 mendengar khutbah pasal perkahwinan



tunggu giliran untuk di akad nikahkan dari kiri, bakal hubby, aku, mak aku & mak saudara bakal hubby


sesi 'berjabat tangan' hihihi
En. Hubby cakap, waktu tu jiwa die rasa tenang je. Macam tak ada masalah langsung. Kosong jer.. yang pelek nya, aku pun sama mcm dia alhamdulillah


bagi duit mas kawen RM120 senyum gelisah saat tu, kami dua jer yang paham




sesi menyarung cincin


'maafkan kami.. maafkan kami.. maafkan kami3x kihkihkih'




dari kiri adik aku, edisarlan, abdarami, ayah aku, aku, husbadn, mak aku & last skali bapak mertua aku


best friend from secondary 1

Yang paling sedeh, gambar majlis kat rumah tak di ambil. So, ini je la pic yang aku boleh kenang sampai tua nanti sob...sob..sob..

26 September 2014

No comments:

Post a Comment